.
Sahabat2 mantan pimpinan PMFPI






Bersama NYDP 2 PMFPI






Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum wrbt. Moga sentiasa dalam taufiq dan inayahnya. Alhamdulillah, telah berakhir sudah amanah yang digalas barisan kepimpinan Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam 08/09 pada 14 Januari lepas, selepas berakhirnya sesi pembubaran pimpinan dan diganti dengan barisan pimpinan yang baru. Patah tumbuh, hilang berganti. Begitulah realiti. Mudah-mudahan Allah swt ilhamkan pada mereka dalam membantu gerak kerja PMFPI akan datang dengan lebih berkesan. Insya Allah. Kami barisan pimpinan 08/09 mengucapkan tahniah dan takziah kepada sahabat-sahabat yang terpilih untuk mengerakkan PMFPI dan sekaligus menggerakkan dakwah dengan cara yang luas.

"Sepetang bersama kerang" tidak dapat kami lupakan. Insya Allah, ukhuwah yang telah bertaut tidak akan hilang begitu saja, memberi makna yang besar pada kami semua. Dalam merangka perjalanan hidup di dunia apatah lagi di akhirat sana. Moga-moga segalanya dipermudahkan oleh Allah swt. Terima kasih kepada cik ر kerana sudi untuk menjemput kami semua dalam majlis ini. Majlis yang dirancang sendiri tanpa kami ketahui.

Disini, saya juga ingin mengambil kesempatan kepada sahabat-sahabat untuk memohon maaf andai ada tersalah kata, tersalah bicara, terasa hati, maklumlah "lidah tak bertulang" halalkan segalanya kepada cik و د ف ج ع س ح ز م dan cik pa.

"Indahnya ukhuwah kerana Allah bilamana bertemu dan berpisah kerana-Nya"

Ya Allah, kiranya KAU mempertemukan kami untuk mendidik diri kami agar lebih menyanyangi-Mu, maka hanya KAU yang mampu membawa hati-hati ini bertaut menelusuri jalan mencari cinta-Mu, mengharap maghfirah-Mu. Janganlah KAU pisahkan hati-hati ini dikala rindu dan sayang kami belum cukup untuk melamar redha dan cinta-Mu"

Wallahua'lam

1 Comment:

  1. Huda Afiqah Hashim said...
    salam kembara~~~

    waa~~~bestnyer. ;-) tringat reunion FST masa tahun lepas. tp. xleh pegi. huhu~~~~

    Ukhwah fillah, abadan abada~ InsyaAllah :)

Post a Comment